Cemana boleh lupa?

Salam,

Adoi baq hang! Cemana bleh lupa? Biasa terus masuk poket. Semlm bleh plak tertinggal kat moto. Sib baik ada lg.

Aku biasanya agak berhati-hati dlm byk hal. Safety precaution agak tinggi, byk rules utk bab nih. Sbb tu ms kat WD join safety committee dari score yang sangat huduh sampai dpt score terbaik, siap dpt hadiah berupa duit. Boleh belanja satu department g mkn kepci.

Hahaha.. Mana taknya, benda2 safety ni ko tak leh buat sorg der. Namanya syok sendiri. Ko kena involvekan setiap individu dlm dept ko. Ini yang ada org tak dpt buat, nak jalin kan hubungan setiap orang dlm dept.

Macam riak plak kan. Huhu. Cukup lah setakat tu. Aku dah melalut berkenaan dgn title entry aku hari ni. Ye lah kan, asal2nya citer pasal lupa barang.

Aku ni actually ada juga beberapa rules yg aku follow, rules aku sendiri lah. Yang baik utk aku sebenarnya. Korang pun mesti ada yg korang set. Macam kes entry aku ni, rules dia, ko buka sit moto, kunci terus masuk poket. Tp terlupa... Hihihi..

Apa yang aku lupa sebenarnya? Hahaha.. Masih belum terjawab kan. KUNCI motor sebenarnya. Sib baik ada Hamba Allah yang perihatin bg kat guard n dorg simpan kat security office. Klu tak, boleh lesap moto aku.

Itu lah guna rules aku tuh. Mcm tiket parking,  rule dia amik then terus selit bersama seringgit dlm wallet. Tp adakalanya kita leka, jadi terlupa. Bukan apa, tiket parking kalau hilang terus kena RM50 wooo. Seminggu punya duit lunch.

Cukup la setakat hari ni. Nak sambung kerja.

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Blog Archive

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.