Shell Out @ Main Place

Salam,
Hari ni cerita kisah makan jer.. bos nak belanja satu dept kat Shell out... ini 1st time aku belasah Shellout.. biasa tgk orang makan jer...

Memang teringin nak masuk, tp takut mahal sangat kalau mkn ngan anak2... biasa paling mahal aku mkan pun ngan anak-anak RM200++ je makan kat Chilis.  Itu pun sebulan sekali aku belanja anak-anak dan isteri makan syok..

Bila tengok combo set kat bawah nih.. seram sejuk plak nak bw family makan...


Rupa-rupanya dia ada set Lunch yang berbaloi untuk try.. bawah RM25 utk satu kepala.. termasuk air.


Untuk makan kali ni aku pilih yang paling mahal, Crawfish+Lala RM24.90.. ok la juga.. cuma crawfish tu kecik.. biasa udang kara kan besar.. ekekekek.. Air dia bagi  green tea. tp kalau nak upgrade ke air tin, tambah singgit...

Bila sampai.. dia hantar air then sup... lepas tuh baru bg nasi dan seterusnya set lauk yang kita pilih... Untuk Shellout nih, aku rasa dengan harga yang dia tawarkan, berbaloi nak cuba.. dah try boleh la buat kat rumah plak.. mungkin aku akan pergi lagi, bw anak-anak dan isteri plak... kalau mkn sedap-sedap mcm nih.. memang aku teringatkan isteri dan anak2.. mesti aku nak bg dorang cuba juga satu hari nnti...

Bwh ni gambo-gambo bersama team.

Camera murah.. mcm tu ler... jgn kecam saya.

Konon nak selfie.. sekali gelap.. boleh lahh..

Ada nampak udang kara yang kecik2 tuh... Crayfish la tuh..

Done!! licin... jagung pun sedap...





0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Blog Archive

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.