Amboi.. Sedar- sedar dah nak penghujung tahun dah

Salam semua,

Mana la pergi aku punya semangat nak tulis blog nih.. bajet seminggu atleast ada 1 2 post ok dah.. nampaknya last aku pos bulan 9 kot.. masa ni dah start kerja kat kilang Besi Apac dah.. maklumlah.. kat Besi Apac tak boleh acces google... biasanya sebelum ni memang aku update blog pagi2 bila sampai ofis.. maklum lah.. sampai awal...

Kat rumah memang aku jarang bukak notbook dah.. bila kerja Besi, gmail kena block.. jadi tak dapat update pagi2.. bila balik mmg tak buka notbok langsung...

Aku masih nak menulis blog ni cuma kelapangan waktu tu kureng campur ngan malas.. so lepas ni kena la buka notbook kat umah... kalau tak.. mmg tak terupdate je....

Banyak perkara yang berlaku sejak bulan 9 hari tuh... dengan Bowling tournament, ngeteh ngan geng MOL, g Melaka jumpa ujet, Family day kat sunway lagoon, team building kat Tanah Aina. dan yang terbaru balik kampung sebab Kak Siti kawin...

Jadinya aku kerja Besi dah nak masuk 4 bulan dah.. tinggal lagi 2 bulan baru la boleh kompem.. skrng pun dah 2 hari aku unpaid leave sbb nak amik result lah, g sek sbb akhir tahun la.. pastu balik kampung aku amik sehari.. tak tau ler berapa ringgit tolak nnt gaji bulan 12.

Sampai sini dulu..Nanti aku masukkan gambar2 yang berkenaan.. hehehe..

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Blog Archive

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.