Happy Birthday Aiman ke 15

Salam,
Walaupun dah masuk tahun baru, tp entri ni masih berkisah kisah tahun 2017.. ekekekek..

Happy Birthday Harith Aiman, abah sentiasa doakan yang terbaik buat Aiman, berjaya dan success dalam apa jua Aiman lakukan.

Aku takde bg hadiah utk birthday aiman kali nih, tp macam biasa la.. potong kek itu memang tak pernah miss lagi.. walaupun hanya kami sekeluarga yang meraikannya.

Sebenarnya aku plan nak bukakan akaun maybank untuk aiman, masukkan RM200 dalam akaun, boleh la nak beli apa-apa.. tp memandangkan hujung bulan 12 punya gaji agak tight, dengan barang-barang sekolahnya, Haziq nak masuk asrama nya.. duit belanja sendiri pun tinggal kurang seratus.. cemana tuh.. so aku tangguhkan dulu buka akaun tahun depan.. tahun ni ler.. 2018.. mungkin dari gaji bulan Jan kot.. Inshaallah kalau ada rezeki.

Biasa la kan.. gaji tak besar, hidup kat pekan, semua benda mahal.. dengan pembukaan sekolah apa semua.. jadi bajet pun tight ler sikit... Jadi reda jer la dengan apa yang ada.. lagipun anak-anak pun dah biasa ..kadang-kadang hadiah besday deliver lambat sikit.. cuma potong kek akan tepat waktu. hihihi.







0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.