Durian oh Durian

Salam,

Lepas ambil haziq Ahad tuh (7/1/2018), pekena Nasi ayam Pak Mal. Petang nak pekena pulut durian plak.. masih belom abis lagi kisah durian.. ekekeke... Biasa la isteri kesayangan aku tu hantu durian.. aku pun boleh kata hantu durian.. tp aku tak gelarkan aku hantu durian.. ekekekek... sbb sekrg aku mcm slow sikit.. tp masih kuat juga makan durian.. durian makan ngan pulut, yang paling win makan ngan nasi.. korang pernah?

Isteri aku plak tak makan durian ngan pulut.. dia makan durian gtu jer.. lain2 tak nak... ekekeke.. belum cukup hantu la kan.. hahahaha.. tp pantang nampak durian... dia sorang aku rasa selori mau tinggal separuh.. sedap kutuk bini sendiri... bila lagi.. harap dia tak baca la entri yang nih.. .ekekekeke... kalau baca tolong tinggal komen ye yang.... hahaha...

Lepas amik haziq, bw g beli barang lagi sikit, then balik, isteri terus tanak pulut.. tanak 2 pot... aku nampak mcm sikit... Azam datang bawa plak lagi 2 tupperware durian.. durian Kurau katanya... memang syok durian dia.. sebijik kot dapat 2 tupperware, sekilo RM38... dekat 2kg.. kat RM70... pergh.. tp isi puas ati beb...

Siap pulut kitaorang pulun makan.. mmg tak cukup pulut.. durian siap lebih lagi tuh... aku dapat makan sikit jer.. memang tak puas makan durian.. bila makan tak puas ni rasa mcm tak syok pun ada.. tambah bab- bab makan nih.. ekekeke... nak tanak pulut lain pun jenuh tunggu plak.. so ok jer la... janji semua orang dapat makan sorang sikit.. memang padu lah pulut durian... burrppppp.. bau durian wooooo...

Apa pun terima kasih untuk isteri aku lah.. walaupun dia tak makan pulut durian, tp dia tanakkan pulut utk kami menjamu selera... terbaekkkk...







0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.