Spek mata baru

Salam,
Semalam lepas dpt je gaji, lunch time terus aku ke Sg Wang plaza. Apa kejadahnya tala ke sana? Aikkk.. Sukati aku lah.. Merepek plak.. Sebenarnya aku nak g buat spek mata. Spek mata lama tu dah sumbing jatuh masa kat genting hr tu.
Ronda punya ronda,  level G berhampiran dengan pakson nun, bukan dlm pakson tapi dekat dengan pintu masuk dia. Kat situ ada byk kedai siot.. Yg rege RM80 pun ada. Semua frame dlm kedai tu rege RM80 termasuk glass der.. Bapak la murah..
Tp aku tak g situ pun sbb ramai, MOL bg claim RM300 kot utk spek, terpaksa la aku cari yang mahal sikit. Sikit je, tahan la lama sikit. Dpt la brand Braun Buffet rege RM380 siap glass. OK la, tmbah la RM80 lepas claim.
Aku buat kat kedai EYES VISION OPTICAL. G096. Klu korang nak cari spek murah boleh g area G floor ni, bersepah kedai. Pastu dorang ni boleh siapkan dlm masa sejam je. Dah macam cuci gambo. Sejam siap..
Aku pun terkejut, bila tanya "bila siap boss" , dlm ati harap boleh siap sebelum Jumaat lah. Sekali tokey kedai jawab, "u jalan2 dulu, lg sejam u datang blk dah siap" .. Mak aiii, cepat tul. OK la tu. Ptg nnt aku amik.
Tgk tu, dpt pakai spek baru baq hang, hidung kembang setaman. Biasa Idung aku cute je.. Aku sendiri pun pelik.. Hahahaha

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Blog Archive

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.