Late nite supper @ A&W

Mlm ni panas sgt, dok umah berkuap. Isteri ajak kuar, aku set je. Kuar g speedmart beli susu hana, then lajak p A&W kat tol batu 3.
A&W ni super slow baq hang, bagai kan siput babi buta jalan terbalik. Punya la slow. OK tak perumpamaan aku. Kah Kah.
Aku n isteri minum float double scoop ice-cream, untuk hana, aku belikan Berry meal classic hotdog. Dpt la mainan, boleh tahan. Dulu2 toy utk Berry meal ni agak tak best. Hihi.
Dok lepak dlm ni, sejuk la sikit. Legaaa. Malam sikit baru fikir sahur nak mkn apa. Aku sempoi je bab mkn ni.

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Blog Archive

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.