Selamat Berhujung Minggu 250616

Salam n good morning everyone.
Apa plan korang hari ni?  Aku dan isteri dah set plan utk hr ni. Yes.. Memandangkan gaji isteri dah masuk, kitaorg plan nak g amik Baju raya dia dan our baby girl, beli Baju melayu para hero dan last sekali berbuka di luar. Mungkin akan ke OneUtama.
Alhamdulillah, masuk juga gaji yang patut masuk semlm. Huhu. Suspen menunggu, kalau tak masuk hari ni, memang rosak lah plan kita orang. Memang siot la kan.
Sebenarnya, pembelian Baju raya yang di rancang hari ni adalah pembelian fasa kedua.  Fasa pertama beli masa sebelum masuk bulan puasa hari tu. Al maklum lah, kita bajet setiap bulan xberapa banyak, jadi pecah kan lah 2 3 fasa.  Kalau nak beli semua sekali gus memang tak dapek la.
Macam mana bajet Baju raya korang? Aku dan isteri biasa2 saja. Yang penting anak2 happy. Tahun ni tema kaler pepel, semua kaum keluarga sebelah aku akan guna kaler pepel. Tahun ni kitaorg akan balik perak. Yahoo.. Hihihi. Xsabar dah nak balik kampung rasanya.  

Anak2 xcited nak beli Baju raya
Dah beli,  proses nak bayar. 
Hana dengan muka happy menerai Baju Raya..  Comel anak abah.. 

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Blog Archive

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.