Layan Hawai 5-O - kat mana aku donlod

Salam,
Aku sebenarnya seriously tak tau sgt nak tulis apa.. aku ada bgtau aku pernah try tulis blog tp sume tak jadi.. skrng aku main bantai jer la apa yg aku suka nak tulis kan.. blog aku.. lantak aku la kan..

Kali ni aku nak citer sikit yg skrng ni aku dok layan citer Hawai 5-O nih.. byk lagi series yg aku layan cuma skrng aku tengah melayan season 1 dah ep 11 dah pun.. aku mmg tgk citer ni kat TV, tp berlobang-lobang la.. ep 1 tgk, mungkin ep 5 tak tgk.. skrng aku tgk balik dr 1- abis ler..

Ada beberapa lagi series yg aku sedang tgk buat ms sekrng.. nnt la aku share yang lain..
Apa yg best sgt citer Hawai 5-O nih.. ntah.. aku pun tak tau.. tp aku suka dengan jalan citer dorng, cara dorng solve pobem berkaitan kepolisan nih.. tu jer la yang aku boleh citer.. kalau korang baca post aku yg nih.. korang cari la sendiri.. aku donload kat sini... eztv.it then korang klik showlist kat tab atas tuh.. kebanyakan citer English Series ada sana.. kalau subtitle lak.. aku selalu cari kat sini.. www.subscene.com. Memang kena dengan apa yang korang donlod dr eztv td tuh..

Selamat mencuba geng.. kalau korang ada tempat2 donlod movie best2.. boleh la share ngan aku gak.. isi kat komen nnt eh...

Chow cincau...

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.