Buffet Ramadan bersama geng ofis 2019

Salam,
Aku nak citer satu lagi buffet yang aku pergi untuk tahun ni, bukan apa, senang untuk menjadi rujukan aku pada tahun depan.


Dah ke buffet bersama keluarga tersayang, kali ni join buffet bersama geng ofis plak.. kitaorang ke Buffet D'Kayangan Grill, BBQ & Steamboat. Harga agak murah juga, rm39.90  untuk satu kepala..

Aku keluar ofis pukul 6ptg dengan harapan 6.30 dah boleh sampai.. meleset tanggapan aku.. rupanya walaupun dekat, jalan jem oi.. kat kul 7 baru sampai.. sampai jer, geng dah amik table, sib baik ada ruang untuk aku join...

Tempat pada aku agak crowded, makanan ala steamboat lah, yang macam aku pergi dekat area kg melayu subang tuh.. aku tak pernah tulis kot steamboat tu.. yg tu murah lagi.. RM29, budak2 rm10 jer..

Untuk buffet Ramadan ni, ada la kambing golek bakar, ada cucur udang, ada spegeti, ada mihun goreng.. char kuey teow, nasi beriani ayam.. ok juga la.. walaupun ramai orang.. tp makanan mmg dorang topup elok lah..

selesai makan dalam pukul 9mlm gitu kot aku gerak balik.

Isteri dan Hana ke Param sbb abahnya berbuka kat luar...

Agak crowded tapi masih ok la nak makan

rebus dulu apa yang patut.. kuah tomyam tuh.

geng PGCDA

Lagi geng PGCDA, ni baru suku tak sampai.. ada lagi sebenarnya.

Sambil merebus, kita membako sekali

Nasi Briani ayam.. ok juga la rasanya.. nampak byk kan.. 
sebenarnya sikit jer..sbb pirng kecik je tuh

Kuah kacang ni agak out sikit.. tasteless

Ayam tandori bakar ni paling best antara marinated yang lain.

Kambing golek..

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.