Welcome to the world Baihaqi

Salam,

05.04.2019 aku mendapat anak sedara baru sebelah isteri. Anak Oman yang pertama. Alhamdulillah. Isteri Oman Zati bersalin normal dekat Hospital Shah alam hari jumaat

Kebetulan hari ni 5/4 aku dan isteri amik halfday, boleh la melawat Baihaqi. Tghhri balik kerja, kitaorang ke Jaring dulu untuk lunch. Selepas Solat jumaat, pergi Giant KJ jumpa officer untuk sign Loan. Sebenarnya itu lah tujuan amik halfday, nak sign loan agreement. Tp bak kata orang sambil menyelam minum air.. dapat la melawat Oman dan Zati kat Hospital.

Seusai sign, terus ke Tadika Hana, then terus ke shah alam. Masih sempat lagi sebab Waktu lawatan sampai jam 7mlm. Aku sampai dalam 5 lbh. Terpaksa tunggu bawah bersama Hana sebab budak2 bawah 12 tahun tidak di benarkan naik. Pelik plak, Hospital Selayang ok jer.. Sini pulak tak boleh.. tp apakan daya. follow jer la kan.. dah dorang kuatkuasa mcm tuh.

Lama juga aku menunggu kat bawah dengan Hana. Pukul 6 lebih baru Isteri turun. Aku pun naik kejap lah tengok anak sedara baru.. Memang comel Baq hang.. muka manissss...

Keesokan harinya kitaorang ke Hospital lagi untuk melawat Iqi. Oman pun dah bawa balik uri untuk di tanam. Saja melawat lagi hari ni. Anak2 tinggal jer kat rumah.. senang berdua.. rileks sikit tak perlu nak tunggu kat bawah dah.. ekekekek.

Alhamdulillah, semuanya selamat.

Welcome to the real world Iqy

Bila la isteri aku ni nak dukung baby sendiri nih. huhuhu





Tok Ayah bersaama Iqy

Iqy lepas seminggu .. tengok dah berisi dah.

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.