Selamat Hari Lahir Hana Darina 02.04.2019

Salam,



Hana Darina nama di beri, satu-satunya princess dalam keluarga. 2hb April adalah hari kelahiran Hana Darina yang ke 6 tahun ni. Kalau tahun lepas, aku takde masuk entry, kitaorang buat dekat McDonald Subang Parade Subang Jaya. Tahun ni bishe bishe jer.. buat kat rumah.. bersama ahli keluarga aku saja.

Hana ni perwatakan dia memang jenis lincah, perasaan ingin tahu kuat. Agak rajin berusaha kalau dia nak sesuatu.. attitude yang bagus la. adakala malas juga.. standard la budak2 kan.. pandai berkawan, pandai amik hati.. bodek aku no satu.. merajuk pun boleh tahan, tp aku tak berapa layan sangat lah.. Mommynya pun tak pandai merajuk.. nak kena layan rajuk anak dara plak kan.

So tahun ni, aku dan isteri mmg plan buat biasa-biasa saja.. walaupun biasa-biasa. Hana darina cukup excited. minta hadiah 2.. dari mommy satu, dari abah satu... memang dah belikan dia hadiah, microwave oven dan Playdoh set. Tapi dapat gaji bulan 4, aku niat nak belikan basikal untuk Hana nih.. janji ngan dia, bila dah pandai naik beskal.. nanti abah beli baru.

To Hana Darina, Abah sentiasa doakan yang terbaik buat anakda. Semoga Hana Darina membesar dengan sihat, berjaya dan kaya dunia dan akhirat. Sentiasa di lindungi Allah yang esa. Teruskan keaktifan mu dan kerajinan mu dalam mencari sesuatu yang baru. Teruskan usaha untuk berjaya.

Alhamdulillah, tahun depan dah masuk darjah satu. cepat betul masa berlalu.







Untuk bulan 4 ni, sekolah Tadika Little Caliph hana akan buat monthly birthday baby, Hana minta nak bawa goodies ke sekolah. Aku dan isteri pergi la carikan barang2 untuk buat goodies. Ok la sebab tahun ni last dia kat sekolah tuh..

Tengok tuh, Hana Darina yang rajin masukkan barang2 dia utk goodies dia tuh.


Kek yang Hana nak bawa ke tadika dia... Boleh lah, beli kat Berry's Taipan USJ, sekilo baru rm54 gitu rasanya. Murah la dari Secret Recipe.


Hana nak potong kek kat Sekolah.

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.