Kisah beriadah di taman

Salam,

Saja aku upkan post beriadah kat taman nih.. buat masa sekarang, aku dan isteri mcm semangat lebih nak jogging hampir setiap petang kat taman. Hari cuti kat taman Jaya..

Lepas balik dari Outstation sehari ke Penang, pun petang tu aku keluar ke taman juga bersama isteri dan Hana. Last ke taman berjogging, hujung bulan 2 kot.. hahahaha.. lepas berlari Kuala Lumpur City Day Run 2019 hari tu.. hihihihi..

So petang 14hb tuh, berlari, Isteri pakai seluar berlari yang baru di belinya.. wow.. memang mengiurkan lah sebenarnya.. ekekek.. aku sendiri pun terliur tgk.. agak seksi..tp tu lah.. aku yang insist suruh beli suar tu lepas dia send gambo test seluar kat fitting room.. nampak mcm pelari pro la kan.. hihihihi.. Untungkan isteri sporting... ekekeke


Kebiasaan hari kerja, kitaorang selalu ke taman tasik PJS 10 tu jer... bersebelahan Ridzuan Condo tuh.. satu pusingan dalam 300 meter jer.. jenuh juga nak dapat 4 5km.. tambahan Hana plak sibuk berbasikal kan.. jadinya kitaorang punya larian kadang2 tergendala sikit.. lari jap.. then jalan, then stop.. then lari balik.. tp kebiasaannya total dapat juga la 3km above..

Peragakan seluar baru.. agak seksi di situ..

Hana Darina

Selepas beberapa round.. peluh la sikit

Lari sikit.. bergambar jer lebih.. kecut dah nampak isteri aku nih.. nicee!!

Isteri makin susut.. aku semakin menaik berat.. haruuu

Keesokan nya lari lari.. macam biasa.. Hana berbasikal... aku punya Samsung health ni mcm tak dapat update lokasi gps bila apps tuh sleep.. adoi.. sebelum ni ok jer.. mungkin sbb ada update OS baru kot.. dia puyna setting lari.. so kalau apps tu sleep.. tak dapat la exact movement.. so kurang tepat lah... sib baik dah jumpa setting tuh.. cuma lom try balik lah apps tuh...

Bergambar no satu kan.. 

Sambil berjalan menghirup udara segar di taman..

Love you!! sapa tak sayang bini kan...

Hari Sabtu plak ( 16hb Mac) kitaorang ke Taman Jaya, kali nih Daniel follow.. Aiman ke taman tasik PJS10 sbb nak main badminton.. masa ni kitaorang dapat lari 4km straight.. Hana dan Abang Daniel dok main sendiri.. baru la takde gangguan dan dapat berlari sepenuhnya.. amik 4KM dalam 50 minit jer... terbaik kan..

Done 4km.. target 5km.. isteri dah surender.. tp ok juga.. 

Nice tak gambo nih?

Aku nampak padat di situ.. ekekek.. 

Berpelukan di taman.. lebih cepat kurus.. tak caya wat la.

 
Bersaama anak2... lagi 2 hero tak follow.. 

Hari Ahad tuh.. g taman Jaya gak.. tp just pusing2 gitu jer la.. tak de jogging dah.. jalan saja.. kira rest la..Alhamdulillah.. kalau terus istiqomah beriadah, jaga makan.. dengan harapan kesihatan akan kekal sihat dan jauh dari segala penyakit kan... aminnnnnn...

Wow.. punggung... ekekekek..

Aku kadang-kadang ada juga dok bahan isteri.. biasa la gurau senda suami isteri kan.. aku ada ckp punggong dah bentuk 4 segi dah.. tak bulat.. ekekeke.. semenjak jaga makan dan workout nih.. dah semakin mantop.. takde la nampak 4 segi dah.. aihh.. apahal citer pasal punggong ni.. punggong sendiri pun besar kan.. hahahaha.. ok la kisah selingan jer nih...

Hari ni lepak saja layan hana scoot..

Duduk jer .. semlm dah penat 4km.. hihihihi


Memang nampak slim dah isteri aku nih.. woww..

Comei kan 2 orang dlm gambo tuhh...

Next larian kitaorang adalah Light Em up kat cyber jaya 20hb April.. bulan march mmg takde larian.. bulan May dah nak puasa.. maknanya larian seterusnya mungkin hujung bulan 6 or bulan 7 dan seterusnya la kot.. inshaallah...

end.

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.