Deepavali Celebration Besi Apac

Salam semua,

Kali ni aku nak update pasal festival celebration, kat besi ni festival apa dia tak celebrate.. cuma aku jer tak citer.. ekekeke.. oleh sebab aku tgh rajin nak tulis.. aku update ler pasal Deepavali punya celebration... biasa Besi Apac memang akan buat sedikit jamuan makan utk setiap perayaan dalam mesia nih, Raya Cina, Raya AidilFitri, Deepavali dan Christmas.. Itu utk perayaan jer.. belum aktiviti-aktiviti sampingan, futsal, boling, dinner, memancing pun ada... wow.. mmg syok.. ekekekeke..

Ok, berbalik pada Deepavali ni, kiranya deepavali baru seminggu, jadi Besi Apac amik peluang buat makan-makan utk staff.. yang sporting pakai ler baju utk deepavali, aku pakai baju biasa2 jer la kan...

Makanan dia pun agak best, ada nasi briani, ada lauk ayam, kambing, sayur-sayur, papedem.. Tosei pun ada tuh... teh tarik, air fruit punch, ABC.. agak meriah juga la. Takde banyak pun nak citer.. ekekekek.. geng lunch aku kat ofis dorng tak join.. dorg makan luar... Aku pun lama tak join sbb selalu bw bekal sendiri.. hihi..

Ni la beberapa keping gambo yang sempat aku snap...





0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.