Makan-makan kat Besi Ofis

Salam,


Aku jarang update pasal hal-hal kat ofis Besi nih.. memang banyak menda menarik.. biasa la kilang.. mana2 kilang aku rasa environment sama sebab ramai staff kan.. macam2 boleh buat tambah lagi empoloyer tak tangkai jering sangat..

Kat Eng dept aku ni, kita sini memang boleh kata every month akan buat makan-makan.. order dari luar... tiap quater akan ada makan2 besar sikit bajet dari dept.. mcm hari tuh mkn kat Shellout, hotel Empire galery..

Tp yang aku nak citer hari nih adalah makan-makan sempena mendapat tempat ke-3 dalam persembahan masa dinner company baru ni.. aku pun agak bertuah pada malam tuh sebab dapat bw balik Smart TV Philip 50 inci baq hang...


Kemenangan kami pada malam tuh memang tak di jangka sebab memang dept eng tak pernah menang.. kali ni kami menang dan dapat bw balik rm500 tunai... dengan duit tu.. kita celebrate dengan belanja satu department makan-makan.. bukan hanya utk peserta saja.. bagus kan?.. ye dak..


Mithiran yang organize mkn2 ni dengan bantuan Su dan Kak Ann.. Mithiran juga adalah lead utk persembahan kami... sempoi...

 Untuk makan-makan, ada nasi ayam, karipap, ada burger malaysia, kuih nona, dan air kordial yang di bancuh khas.. alhamdulillah..walaupun aku ON diet, aku masih makan juga ler.. konon nak mkn separuh.. sekali abis satu pack.. sedap siot.. karipap pun 2 bijik.. burger mesia tuh rasa mcm 4 biji.. sangat sedap dan gebu...

Aku tak nak ckp panjang-panjang lagi.. tgk jer la gambo-gambo yang aku share... aku share sekali gambo masa dinner hari tuh.... sikit jer la..





0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.