Aiman dah masuk 14 tahun (29122016)

Assalamualaikum,

Entry aku hari ni berupa throwback lah kot, sbb kejadian ni masa tahun lepas 29hb Dec 2016. Umur Aiman meningkat ke 14 tahun. Walaupun dah tingkatan dua, tapi umurnya masih 13 tahun sehingga la ujung tahun baru la umurnya 14 tahun.. Mungkin umur dia termuda dalam kelas dia.. wallahualam.

Aiman ni anak sulung aku, anak pertama dan cucu pertama dalam keluarga aku. Alhamdulillah, di lahirkan pada 29hb Disember 2012 pagi kat hospital Selayang. Aiman ni lahir secara songsang, Jadi kena la keluar ikut tingkap.. kikiki..

Takde yang special sangat untuk Aiman sambut hari jadi, sekadar tiup lilin dan potong kek, aku cuma jemput adik2 ipar yang ada kat KL jer la.. ok la.. Macam aku cerita dlm pos lepas, setiap besday anak2, memang aku dan isteri akan gigih sediakan kek untuk di raikan. 

Tahun 2016 memang aku takde beli satu hadiah pun utk hari jadi anak2, mahupun Haziq, dan Daniel. Semua hanya potong kek saja.. sebabnya? sbb aku dah ckp result 2015 tak berapa cantik jadi 2016 aku takkan beli apa2 hadiah untuk besday.. Walaupun aku ckp macam tuh, nanpak mcm takde efect sangat. Result utk exam 2016 meningkat sedikit sangat.Ingat kot boleh la improve sbb nak hadiah tahun 2016.. budak2 sekarang.. gitu la kot..

Tahun 2017 ni, Aiman akan menduduki PT3 dan Haziq UPSR. Dah masuk tahun baru ni ada la nampak anak2 aku ni bersemangat utk berjaya, study tanpa di suruh. moga terus kekalkan momentum. Lari tajuk sikit.

"Untuk Aiman, Abah dan mommy sentiasa mendoakan kesejahteraan Aiman, sentiasa sihat, sentiasa focus dan terus berusaha mengejar cita dunia dan akhirat. Abah dan mommy sentiasa berada di belakang Aiman, menyokong dan membantu sekiranya di perlukan dan sentiasa mendoakan kejayaan Aiman."

Aku sharekan beberapa keping gambar kenangan abang Aiman potong kek.

Aiman hensem seperti abahnya.. 

Inilah permata aku dunia dan akhirat..


Kami sekeluarga.. 

Kek besday, ada yang dah di cabut tuh.. kikiki..

Ensem boy tengah potong kek.. 

Anak dara dengan keletahnya.. sentiasa menyibukkan diri.. kiki




0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.