Dah 2023 oiiii!!!

 Salam pembaca blog Kisah Wijaya,


Sedar tak sedar dah tahun 2023. Pada hari aku mencoret ni pun dah setengah bulan Januari dah pun. Nampaknya tahun 2022, satu pos pun takde.. Tahun sebelum tu 2021 pun cuma ada 7 post jer..  2020 ada la 6 post... Aku tak pasti tahun ni nak menulis lagi ke tak.. buat masa sekarang ada sikit masa free boleh la menulis. Harap ada masa la nak post kisah2 kami sefamily dan rakan taulan yang ada di sekeliling.. ada jer cerita kan.. dr tahun 2020 tuh aku rasa tak byk aktiviti lagi pun covid... covid juga di persalahkan.. hahaha..

Semoga bermula tahun baru ni segala azam2 yang lepas telah pun di penuhi.. plan nak menguruskan diri pun mcm kelaut seperti biasa. Jadi tahun ni cuba lagi utk menurunkan berat badan di samping menjaga kesihatan yang lbh lagi memandangkan umur semakin meningkat ni.. Allahu.. macam-macam penyakit hinggap.. semoga kita semua di jauhkan dari segala penyakit.

Cerita pasal tahun 2022 ni... ermm.. apa yang menarik? nak kata menarik tp cukup untuk di jadikan memori indah sepanjang 2022

  1. Abah mak dapat pergi Umrah February
  2. Family Day keluarga Ahmad (mertua) di Pangkor Mac
  3. Adik ipar Fatihah Kawin Mac
  4. Raya Puasa di Perak May
  5. Raya Haji di Perak asbab ada korban 2 ekor lembu (Turn patut ke Klate)
  6. Ke Singapore Training Quattro (Besi Apac)
  7. 2nd honeymoon for 10yrs Anniversary ke Krabi Aug - my best memory 2022
  8. Team building Besi kat Genting Highland Aug
  9. Bangchik Konvo - seluruh family datang.. wat BBQ.. Oct
  10. Aiman dapat tempat kat UM.. hantar masuk KK12 end Oct
  11. Last day at Besi end Nov
  12. New beginning at Edag Holding Dec
  13. Meninggalnya seorang sahabat dari Sek Teknik Ipoh 26 Dec
Banyak juga cerita sebenarnya kan.. itu yang besar2 jer la bg aku.. kalau aku post setiap aktiviti menarik sepanjang tahun mungkin lebih byk lagi.. 

Tengok cemana, samaada aku tulis semua dalam post ni atau aku create satu post utk setiap memory tuh... kena tunggu kerajinan aku kot.. hahha..




0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.