Ais Krim Oreo Hana Darina

Salam,
Ini kisah hujung minggu santai di rumah, kisah Hana dan Ais krim yang dia nak buat.. memang comel anak aku sorang nih... dia belajar dari mana pun tak tau, asyik ckp nak buat ais krim oreo kat mommy dia... cara nak buat.. mula2 amik oreo, masukkan dalam blender, dah hancur, masukkan dalam susu.. lepas tu letak dlm peti sejuk.. lepas tuh.. boleh makannnnnn...

Nampak macam mudah jer kan.. ekekeke.. minggu lepas sibuk nak buat agar-agar... entri ni aku cuma nak cerita pasal buat ais krim jer.. ekekeke.. siap ada video cara2 nak buat ais krim lagi... ekekeke..

So Ahad, aku dan isteri pun singgah ler speed mart beli susu dan oreo... dah buat, setiap jam nak g tengok ais krim dia... lambat plak nak keras.. malam baru dpt mkn... masih ada lagi tuh... hari ni dpat la kot makan yang betul-betul keras..



  1 comment:

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.