Photobook Kenangan 5 tahun bersama

Salam,
Rentetan dari ulang tahun perkahwinan aku dan isteri, aku ada buatkan photobook kenangan aku dan isteri sejak dari tahun 2012. Kebanyakan photo-photo kami bersama, samaada selfie atau bermonopod..


Sebenarnya dah agak lama aku kumpulkan gambar-gambar kenangan nih, then tunggu ada bajet baru lah dapatkan voucher dari photobook, total yang aku buat tak sampai RM200.. kalau ikut harga asalnya RM385.. tp sbb aku dapatkan harga promosi.. siap cover kulit lagi..

Kalau ikutkan memang agak renyah nak pilih gambo, nak cari yang melintang dan menegak.. alhamdulillah siap juga lah.. sebenarnya aku nak surprise isteri aku dengan photobook nih, tp di sebabkan aku delaykan penghantaran patut aku antar hari isnin, tp dr isnin tak sempat nak tgk.. last2 hari Rabu ke Khamis baru aku antar, jadi album tu sampai hari isnin.. apa pun still surprise la juga.. ekekekek..

Pada aku photobook ni agak senang nak buat, dia dah ada template, kalau nak design sendiri pun ok juga.. memandangkan aku nak surprise, jadi aku ada sangat limited time nak edit.. sbb nak buat kat mana? rumah la kan.. nak kena tunggu isteri msuk tdo, baru leh wat.. sbb masa limited, aku just guna template design tersedia jer..cuma ada page-page yg aku edit sikit2.. ekeke.. memang berbaloi.. ingat lepas ni nak buat yearly family album. .setiap vacation ada satu photobook.. tp tu la. .kos dia boleh tahan juga melainkan tunggu time promosi..

Memang syok kalau dapat tengok gambo-gambo kenangan dengan isteri.. kadang-kadang aku dok sorang2 pun aku rajin buka photo-photo lama aku dan isteri.. memang terasa keasyikan tgk balik kenangan lama.. itu cara utk kuatkan lagi ikatan kasih sayang antara aku dan isteri.. tambah-tambah lagi tgk photo-photo masa kat bali.. wow.. memang wow..

Alhamdulillah, semoga ikatan kasih antara aku dan isteri kekal terjalin selamanya.. baru 5 tahun, masih banyak lagi plan-plan yang kami set.. utk di jalankan bersama.. terutamanya pergi berjalan luar negara. tgk tempat-tempat orang... inshaallah.. boleh simpan duit dari sekrng utk anniversary ke -10 nanti. inshaallah...

antara photo-photo kenangan dalam album photobook yg aku buat..








0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts Widget

Popular Posts

Categories

Seorang yang simple, kelakar juga sikit, suka melancong bersama keluarga, suka makan-makan dan suka peluk isteri. Masih bekerja makan gaji. Seorang yang tak berapa pandai menulis tapi nak juga share apa yang patut.. Moga pembaca mendapat manfaat dari tulisan dan perkongsian ini.